maandag 29 juli 2013

likes/dislikes juli

hoi allemaal

Vandaag heb ik weer artikel voor jullie dit keer iets anders dan normaal maar toch wel heel leuk het is een likes/dislikes artikel die je misschien wel eerder heb gezien bij vera camilla . Eigelijk wou ik eerst een favorieten artikel maken maar ik had een paar niet favorieten dus om nou een favorieten/nietfavorieten artikel te maken staat een beetje raar en de likes/dislikes van vera vind ik zelf altijd erg leuk dus bedacht ik om het zelf ook te doen .


EERST LAAT IK ALLE LIKES AAN JULLIE ZIEN.

dit is een soort oogschaduwcreme van catrice die uit het assortiment gaan dus als je er nog een wil moet je er snel bijwezen . hij is super fijn en een echte like !
essence stay matt lip cream lijkt erg op een lipgloss maar is een soort lipstift, hij blijft goed zitten
dit is in de kleur 01 velvet rose 

maybelline one bij one mascara werkt super de mascara's van maybelline zijn erg bekent en ook ik ben er erg blij mee.
dit is een hele fijne body butter zoals vele van jullie misschien wel kennen dit is de geur chocola en het maakt me huid onzettend zacht en de geur blijft lang hangen
deze essence oogschaduw basic werkt goed en is ook super budget

vaseline komt altijd van pas en deze heb ik nog maar een week (als ik dit artikel schrijf) hij heeft een rode kleur en ruikt ook heel lekker












dit parfum heb ik nog maar net en hij is super lekker zomer en bloemerig 15 euro bij de etos

Dit vindt ik een like en dislike het is een super
fijne concealer. Maar ik zelf gebruik maar 1 kleur
en de rest niet dus zonde van dat hele pallet, en hij gaat vrij snel op ik heb hem 1 maand (ongeveer) elke dag gebruikt en hij ziet er al zo uit ------>

deze mascara is van de Hema en belooft extreme volume , dat is alleen niet waar wel maakt hij je wimper zwart en lang

De essence I LOVE EXTREME crazy volume mascara zijn veel mensen heel enthousiast over , ik ook wel een beetje maar bij mij komen er best veel klontjes in mijn wimpers en dat is natuurlijk niet de bedoeling van een mascara


deze eye liner pen kan ik iedereen afraden ook al is catrice een goed merk .Het puntje van deze eyeliner wordt na 2 keer gebruiken al erg slap en kan je er moelijk een dun lijntje mee trekken en deze eyeliner is er moeilijk af te halen
zie foto hieronder.


deze kwasten van essence zijn heel erg budget €1,39 , geen geld voor 1 kwast ik heb ze bij de dislikes staan omdat erg priken en er vallen haartjes uit maar vooreerst zijn ze wel een like

dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden zodat ik dit vaker kan doen. ik ga dit niet elke maand doen maar 1 keer in de 2 maanden .
         doei xx anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten