donderdag 25 juli 2013

mijn vakantie

hoi allemaal

ik ben al een tijdtje terug van vakantie en het was geweldig vooral het weer en het eten was super lekker, ik was 2 weken naar frankerijk dat heb je misschien al gelezen op me blog ik ging naar een camping in het zuiden van Frankerijk ( wil je weten waar het was lees dan dit artikel van mij ). Een grote camping was het niet ( klein maar fijn) er was een mooi zwembad en een heerlijk restaurant waar je heerlijk gezellig kom eten maar vooral erg lekker. 
Ook ik heb natuurlijk foto's gemaakt van mijn vakantie en dat ge ik aan jullie laten zien.

dit was het alweer ik had wel nog meer foto's gemaakt maar dan wordt dit artikel wel heel lang dus ik hou het lekker kort. Er komt ook nog een deel 2 aan over wat ik de rest van mijn zomer vakantie doe maar die zal pas komen al de vakantie bijna af is .
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer
doei xx anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten