vrijdag 12 juli 2013

shoplog #1

hoi allemaal 

ik heb vandaag een mini shoplog voor jullie. Laats was ik met 2 vriendinnen Michelle en Meike klik hier voor haar blog naar het winkelcentrum, en ik ben met me moeder even naar de stad geweest, en dat ga ik nu aan jullie laten zien.



AXE deo women, deze ruikt echt super zomers    
   hij was € 4,99 bij de kruitvat.












andrelon droogshampoo 75 ml  verassend volume
hier komt nog een artikel over. € , bij de kruitvat




bij de etos van miss sporty nagellak 2e gratis 2 , 2 voor € 3,00 ik heb de kleuren:
de blauwe : 456
de roze      : 490





action puistjes patch € 0,72  hier komt nog een artikel van online


       wit hempje van de HM deze heb ik ook nog in het zwart maar die zit in de was.
       prijs : € 4,95 per stuk
   
    deze is ook van de HM , de stof voelt aan als een blouse en hij heeft aan de zijkant kant op de schouder     . hij was in de sale van € 15,00 naar € 10,00.

 de ze eye make-up remover pads het ik gekocht omdat ik op vakantie ga en deze had ik eens gebruikt toen vond ik ze super fijn. de verpakking is klein dus extra handig voor de vakantie. Er zitten 100 doekjes in , prijs € 1,99

essence stay with me longlasting lipgloss. Deze had ik al veel gezien op andere blog en ze waren er erg positief over dus wou ik hem zelf ook testen. Als jullie hier een review van willen laat het dan achter bij de reacties. Ik heb hem ik de kleur 02 MY FAVORTE MILKSHAKE prijs : € 1,99.

dove conditioneer 200 ml van de action prijs : € 1,79



dit tasje is van de HM  en van in de sale van € 10,00 naar € 7,00


als laatste heb ik een bikini gekocht bij de action voor € 6,00. deze had ik ook gezien bij serena van http://www.beautylab.nl en zij was er erg blij mee .

dit was nog niet alles wat ik had gekocht maar ik doe het in 2 delen omdat het anders te groot wordt
ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.
doei xx Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten